poniedziałek, 20 października 2014

               Ostatnio za dużo się nie działo... Nauka, szkoła, no i oczywiście ciągną się za nimi oceny :/. Nie będę wspominać o tym jakie oceny dostałam, bo nie ma co się chwalić w tej dziedzinie...
               A więc, zdjęcia mi się bardzo podobają, lecz mogło by być ich więcej. Z moim aparatem bardzo trudno o dobre zdjęcie. Zdjęć nie jest dużo, ale ja z Zosią jesteśmy wybredne i trudno nam dogodzić. Przedtem miałyśmy zdjęcia z Martą, ale wyszły nie za ciekawe, więc uznałyśmy,że pójdziemy jeszcze raz i z tymi coś się pokombinuje :). Tego wszystkiego wyszło, że całkiem dobrze przerabiam zdjęcia. Haha.
                 Stylizacje, czyli chyba najważniejsza rzecz są bardzo lekkie, delikatne, kobiece... Czyli wgl. nie przypominające mnie. No, ale cóż, czego się nie zrobi, żeby dobrze wyglądać!?

Zosia







                                                                          Wika:




Zdjęcia zrobione przez przypadek:

Bestia,która na mnie syczała kiedy robiłam zdjęcia :



Cytat:
"A ja będę umierał po trochu każdego dnia patrząc, jak ty tworzysz z nim rodzinę"~D.A
Happy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz